ماهی قرمز را از مراکز مجاز تهیه کنید
کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی شبکه دامپزشکی سربیشه بر مراکز عرضه ماهی قرمز درشهرستان نظارت دارند.
توقیف یک محموله به تعداد63 راس دام زنده ظن به قاچاق در سربیشه
رئیس شبکه دامپزشکی سربیشه از توقیف محموله 63 راسی دام در شهرستان خبر داد.
دامپزشکی در خصوص بیماری تب برفکی اطلاعیه صادر کرد
روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی در خصوص بیماری تب برفکی هشدار داد.
8راس دام زنده غیرمجاز در سربیشه کشف شد
محموله 8 رأسی گوسفند و بز بدون مجوز بهداشتی قرنطینه ای در مبادی ورودی شهرستان سربیشه توقیف شد.
دیدار وگفتگو با اعضای شورای اسلامی شهرستان سربیشه
رئیس شبکه دامپزشکی سربیشه با اعضای شورای اسلامی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
برگزاری کلاس آموزشی در روستای کنگان سربیشه
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه از برگزاری یک دوره کلاس آموزشی بیماری های مشترک میان دام و انسان در روستای کنگان خبر داد.
مردم تب کریمه کنگو را جدی بگیرند
مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه استان به لحاظ بیماری تب کریمه کنگو پاک است گفت: بیماری تب کریمه کنگو از هفت سال گذشته با توجه به اقدامات پیشگیری در استان گزارش نشده است.
خطر «کنگو» مشترک بین دام و انسان
کارشناس بهداشت و مدیریت بیماری های دام اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: کریمه کنگو بیماری ویروسی از گروه آربوویروس ها است که به وسیله کنه ها منتقل می شود، شایع ترین آن ها کنه هیالوما است.
برگزاری جلسه کارکنان دامپزشکی سربیشه
جلسه فنی همکاران درخصوص کشیک ایام عید نوروز 98 در شبکه دامپزشکی سربیشه برگزار شد.
توصیه های بهداشتی در زمینه خرید ماهی قرمز جدی گرفته شود
رئیس شبکه دامپزشکی سربیشه از مردم خواست در هنگام خرید ماهی قرمز توصیه های بهداشتی دامپزشکی را توجه نموده و آن را جدی بگیرند.