اجرای گشت نظارتی مشترک دامپزشکی در سربیشه
گشت مشترک با ادارات شبکه بهداشت ودرمان،صنعت، معدن و تجارت ،نیروی انتظامی ومیراث فرهنگی انجام می شود.
توزیع بروشور و پمفلت بهداشتی در ایستگاههای نوروزی شهرستان سربیشه
بروشورهای پیام بهداشتی بیماری مشترک بین انسان و دام در ایستگاهای نوروزی شهرستان سربیشه توزیع شد.
برگزاری کلاس آموزشی- بهداشتی برای پرسنل کارخانه ستاره کیان با همکاری شبکه دامپزشکی سربیشه
رئیس شبکه دامپزشکی سربیشه از برگزاری یک دوره کلاس آموزشی در کارخانه ستاره کیان خبر داد.
نظارت وپایش کارخانجات تولیدی خوراک، زمینه ساز بهبود سلامت دام وطیور
بازدید مستمر، توسط کارشناسان واحد نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه از کارخانجات تولید خوراک دام وطیوردر این شهرستان انجام می پذیرد.
41هزار و هشتصد و بیست و سه راس دام علیه بیماری «آنتروتوکسمی» در شهرستان سربیشه ایمنسازی شدند
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه گفت: با توجه به تغییرات فصلی وتغییر جیره غذایی در دام ها همچنین فرا رسیدن فصل زایش بره و بزغاله ها، دامداران مراقب بیماری آنتروتوکسمی در دام ها به خصوص دامهای جوان خود باشند.
مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی؛
۳۸ تن فرآورده خام دامی در خراسان جنوبی از چرخه مصرف خارج شد
مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی از معدوم سازی بیش از ۳۸ تن فرآورده خام دامی در استان خبر داد.
توزیع و عرضه ماهی قرمز تحت نظارت دامپزشکی قرار دارد
مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: همزمان با نزدیک شدن به ایام نوروز، توزیع و عرضه ماهی قرمز تحت نظارت دامپزشکی قرار دارد.
گشت مشترک از روز بازار شهرستان سربیشه
پرسنل واحد نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه به همراه اکیپ نظارتی شهرداری از روز بازار این شهرستان بازدید کردند.
هشدار دامپزشکی در خصوص حمل و نقل غیر مجاز دام و طیور / هر گونه جابجایی فقط با مجوز بهداشتی دامپزشکی امکان پذیر است
مدیر کل دامپزشکی خراسان جنوبی ضمن هشدار به فعالان حوزه دام و طیور گفت: حمل و جابجایی دام و طیور زنده فقط با مجوز بهداشتی قرنطینه ای دامپزشکی امکان پذیر است.
مامور سراهای دامپزشکی خراسان جنوبی آماده میزبانی از مسافران نوروزی
معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: مامور سراهای شهرستان ها آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.