آمادگی اکیپهای بازرسی و نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه برای مراسم عید قربان
رئیس شبکه دامپزشکی سربیشه از آمادگی دامپزشکی شهرستان با برقراری اکیپهای ثابت و سیار برای نظارت بهداشتی بر دامهای قربانی از چند روز قبل از عید قربان در سربیشه خبر داد.
طرح واکسیناسیون دام های سنگین علیه بیماری تب برفکی در شهرستان سربیشه به اتمام رسید
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه از اجرای طرح فراگیر واکسیناسیون دامهای سنگین علیه بیماری «تب برفکی» در این شهرستان به مدت یک ماه خبر داد.
مراقبت و نظارت فعال بر واحدهای مرغداری در شهرستان سربیشه
رئیس اداره دامپزشکی سربیشه از مراقبت و نظارت فعال بر واحدهای مرغداری صنعتی و سنتی در این شهرستان خبر داد.
توصیههای بهداشتی پیشگیری از بیماری خطرناک تب خونریزی دهنده کریمه کنگو
رئیس دامپزشکی سربیشه توصیههای بهداشتی پیشگیری از بیماری خطرناک تب خونریزی دهنده کریمه کنگو را بیان کرد.
در دیدار معاونین سازمان دامپزشکی با نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی مطرح شد:
خراسان جنوبی قطب تامین ژنتیکی دام مولد کشور شود
خراسان جنوبی با واردات دام مولد از کشور افغانستان و انجام برنامه های اصلاح نژاد می تواند به قطب ژنتیکی دام مولد کشور تبدیل شود.
در دیدار نماینده ولی فقیه اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی با کارکنان شبکه دامپزشکی سربیشه مطرح شد:
حفظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه از بازدید نماینده ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی و جمعی از روحانیون معظم جهاد کشاورزی استان و ادارات تابعه از این شبکه خبر داد.
بازدید از کلینیک دامپزشکی روستایی عشایری بخش مود شهرستان سربیشه
کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه از کلینیک دامپزشکی روستایی عشایری، شهر مود بازدید کردند.
بازدید معاون سلامت دامپزشکی استان از شبکه دامپزشکی سربیشه
معاون سلامت دامپزشکی استان به همراه مسئول کلینیک مرجع و کارشناس مبارزه ضمن حضور وبازدید یکی ازدامداری های صنعتی شهرستان، ازشبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه بازدید و با همکاران این شبکه دیدار کردند.
جراحی رومینوتومی یک راس بز بیمار در شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه
با هماهنگی های انجام شده دردرمانگاه شبکه دامپزشکی سربیشه یک راس بز که دچارانباشتگی جسم خارجی در شکمبه بود تحت انجام عمل جراحی رومینوتومی قرار گرفت.
تشدید فعالیت های شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه در تابستان
همواره فصل گرما عاملی برای تشدید بیماری های انگلی دامی بوده که در صورت نبود فعالیت های شبکه دامپزشکی شاهد عواقب ناگواری در بخش دام خواهیم بود ولی با فعالیت های شبانه روزی پرسنل دامپزشکی، فصل گرما و تبعات احتمالی ناشی از آن را پشت سر می گذاریم.