یکشنبه 07 تیر 1405

flag
  • 1398/05/10 - 10:11
  • تعداد بازدید : 249
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

طرح واکسیناسیون دام های سنگین علیه بیماری تب برفکی در شهرستان سربیشه به اتمام رسید

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه از اجرای طرح فراگیر واکسیناسیون دامهای سنگین علیه بیماری «تب برفکی» در این شهرستان به مدت یک ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه محسن رمضانی رئیس این شبکه گفت: طرح فراگیر واکسیناسیون دام سنگین شامل گاو و گوساله علیه بیماری تب برفکی در شهرستان سربیشه با استفاده از توان بخش دولتی انجام شد.

وی یادآور شد: در انجام این طرح اکیپ‌های واکسیناسیون در سراسرشهرستان(بخش مرکزی،بخش مود و بخش درح) به صورت همزمان و در مدت یک ماه عملیات واکسیناسیون را به اتمام رسانده اند.

وی افزود: در این راستا و به منظور کنترل روند صحیح اجرای طرح شامل پوشش بالای دام‌های حساس و رعایت موارد فنی، اکیپ‌های بازرسی فنی شامل همکاران کارشناس از مرکز استان، پایش و رصد عملیات واکسیناسیون را به طور منظم انجام می دادند.

رمضانی گفت: در این طرح تعداد 1878 راس گاو و گوساله بصورت رایگان علیه این بیماری در 416روستا از روستاهای زیر مجموعه این شهرستان واکسینه شدند.

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی سربیشه
  • کد خبر : 135429
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور