بازدید از کلینیک دامپزشکی روستایی عشایری بخش مود شهرستان سربیشه
کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه از کلینیک دامپزشکی روستایی عشایری، شهر مود بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه محسن رمضانی رئیس شبکه دامپزشکی گفت:این کلینیک علاوه بر خدمات درمانی مجهز به داروخانه نیز میباشد و هدف آن ارائه خدمات با کیفیت ومطلوب به دامداران این منطقه هست.
کارشناسان این شبکه ضمن بازدید از این مرکز خدماتی درمانی توصیه هایی به مسئول فنی آن در خصوص لزوم خدمت رسانی به موقع وکامل وهمچنین همکاری هرچه بهتر با شبکه دامپزشکی شهرستان در جهت پیشگیری ،شناسایی و درمان بیماری های دامی شهرستان ،ارائه نمودند.

نظر دهید