برگزاری مسابقه تیراندازی بین کارکنان شبکه دامپزشکی نهبندان
یک دوره مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی بین کارکنان شبکه دامپزشکی نهبندان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، محسن آهنی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان اظهار کرد: برگزاری مسابقات ورزشی باعث ارتقای سطح سلامت کارکنان و کاهش فشارهای ناشی از خستگی های روحی و روانی و ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین کارکنان می شود.
وی افزود: ورزش علاوه بر آن که روحیه همکاری و تعامل، عزت و سلامتی را افزایش داده، موجب موفقیت در عرصههای کاری و شغلی میشود.
سرپرست شبکه دامپزشکی نهبندان یادآور شد: در این مسابقه به ترتیب علی اکبر علیرضائی، محسن آهنی و علی قاسمی مقام های اول تا سوم را کسب نمودند که در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد
نظر دهید