برگزاری مسابقات مینی گلف بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در شبکه دامپزشکی شهرستان قائنات
این مسابقات با شرکت ۱۵ نفر در زمین های گلف شبکه دامپزشکی شهرستان صورت گرفت
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی قاینات در راستای گرامیداشت 22 بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مسابقات مینی گلف ویژه کارکنان ادارات با همکاری اداره ورزش وجوانان برگزار گردید.
این مسابقات با شرکت ۱۵ نفر در زمین های گلف شبکه دامپزشکی شهرستان صورت گرفت.
گفتنی است در پایان رقابت ها سروان محمدرضا علیزاده از نیروی انتظامی، علی تقی زاده از اداره ورزش و جوانان و مجید نیکیار از شبکه دامپزشکی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب نمودند. و از برترین ها تجلیل بعمل آمد.
نظر دهید