جمعه 05 تیر 1405

flag
  • 1400/11/27 - 10:10
  • تعداد بازدید : 761
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری مسابقات مینی گلف بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در شبکه دامپزشکی شهرستان قائنات

این مسابقات با شرکت ۱۵ نفر در زمین های گلف شبکه دامپزشکی شهرستان صورت گرفت

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی قاینات در راستای گرامیداشت 22 بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مسابقات مینی گلف ویژه کارکنان ادارات با همکاری اداره ورزش وجوانان برگزار گردید.

این مسابقات با شرکت ۱۵ نفر در زمین های گلف شبکه دامپزشکی شهرستان صورت گرفت.

  گفتنی است در پایان رقابت ها سروان محمدرضا علیزاده از نیروی انتظامی،  علی تقی زاده از اداره ورزش و جوانان و مجید نیکیار از شبکه دامپزشکی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب نمودند. و از برترین ها تجلیل بعمل آمد.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان ها
  • کد خبر : 281836
کلمات کلیدی
SarDabir مهدی محمدزاده

SarDabir مهدی محمدزاده

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور