برگزاری دوره آموزشی ویژه اهالی باغستان
یک دوره آموزشی چهره به چهره توسط پرسنل شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه برای اهالی روستای باغستان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه دکتر هادی کاووسی رئیس شبکه گفت: آموزش چهره به چهره دامداران و روستاییان معمولا پس از پایان عملیات مایه کوبی دامها برای پیشگیری از بیماری های واگیر دامی و بیماری های مشترک انجام می شود.
وی گفت : عمل به این آموزشها توسط مردم و دامداران نقش قابل توجهی در جلوگیری از سرایت بیماری و همه گیری بیماری های مشترک دارد و از سوی جامعه هدف هم مورد استقبال فراوان قرار می گیرد.
نظر دهید