جمعه 05 تیر 1405

flag
  • 1400/10/21 - 08:20
  • تعداد بازدید : 475
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری جلسه شهرستانی کارگروه کنترل جمعیت حیوانات ناقل

جلسه مشترک شهرستانی کارگروه حیوانات ناقل بیماری( شهرستان سربیشه و درمیان) با حضور مسئولین شهرستان سربیشه و درمیان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه  دکتر هادی کاووسی رئیس شبکه دامپزشکی گفت : به منظور جلوگیری از بیماری های مشترک خصوصا بیماری هایی که از سگ و سگ سانان به انسان منتقل می شوند و همچنین برای حفظ بهداشت عمومی جامعه مقرر گردید که شهرداری ها نسبت به جمع آوری سگ های ولگرد و تحویل به پناهگاه اقدام نمایند و در این رابطه سایر ارگان های مربوطه هم با شهرداری ها همکاری لازم را داشته باشند.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان ها
  • کد خبر : 280674
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور