برپایی میز خدمت دامپزشکی
به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ادارات خانواده جهاد در شهر مود جهت رفع مشکلات و موانع شهروندان میز خدمت بر پا نمودند.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه دکتر هادی کاووسی اظهار داشت: این جلسه در نماز عبادی سیاسی جمعه با نام سردار دلها بر پا گردید که تمامی مدیران ادارات دامپزشکی ، منابع طبیعی، عشایری و تعاونی روستایی حضور پیدا کردند و به مسائل مر بوط به حوزه کاری رسیدگی نمودند.
نظر دهید