چهارشنبه 03 تیر 1405

flag
  • 1401/03/28 - 11:45
  • تعداد بازدید : 513
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برپایی میز خدمت دامپزشکی

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ادارات خانواده جهاد در شهر مود جهت رفع مشکلات و موانع شهروندان میز خدمت بر پا نمودند.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه دکتر هادی کاووسی اظهار داشت: این جلسه در نماز عبادی سیاسی جمعه با نام سردار دلها بر پا گردید که تمامی مدیران ادارات دامپزشکی ، منابع طبیعی، عشایری و تعاونی روستایی حضور پیدا کردند و به مسائل مر بوط به حوزه کاری رسیدگی نمودند.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان ها
  • کد خبر : 287279
کلمات کلیدی
SarDabir مهدی محمدزاده

SarDabir مهدی محمدزاده

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور