سه شنبه 02 تیر 1405

flag
  • 1401/04/28 - 10:53
  • تعداد بازدید : 647
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان از پست دامپزشکی دهک

خدمت به مردم سرلوحه کار همکاران دامپزشکی است.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، محسن آهنی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اظهار داشت: تحقق پیش بینی های ابلاغی سازمان دامپزشکی کشور در حوزه بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی از سوی پست های دامپزشکی مورد انتظار است و همکاران پست ها باید در این خصوص توجه ویژه داشته باشند.

 وی در این بازدید عملکرد همکاران پست دامپزشکی دهک را در حوزه های مختلف مورد بررسی قرار داد و از اهتمام آنها در امر مبارزه با بیماریهای دامی و مشترک بین انسان و دام تشکر و قدردانی کرد و گفت: خدمت به جامعه دامدار بایستی همیشه سرلوحه کار همکاران دامپزشکی باشد.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان ها
  • کد خبر : 288439
کلمات کلیدی
SarDabir مهدی محمدزاده

SarDabir مهدی محمدزاده

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور