پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1401/02/29 - 11:47
  • تعداد بازدید : 524
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اولین شرط برای داشتن یک ارتباط خوب سخن گفتن از روی علم ، آگاهی و اطلاع اسـت

فرا رسیدن 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی بر همکاران در سراسر استان مبارک باد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان طبس جلالی مسئول روابط عمومی دامپزشکی شهرستان طبس گفت:  اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات ودر دورانی کـه اطلاع‌ رسانی در همه ی عرصه‌ها پیشتاز هست، دوچندان شده هست بـه گونه ای کـه موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی بـه عملکرد روابط عمومی‌های وابسته میباشد.

 وی گفت: خوشبختانه در سازمان دامپزشکی در سالهای اخیر جایگاه روابط عمومی ارتقاء یافته  و نگاه عموم به دامپزشکی متفاوت شده  و متعاقب آن فعالیت ها و تلاش همکاران در بخش های دیگر برای مردم نمایان گردیده است.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان ها
  • کد خبر : 286302
کلمات کلیدی
SarDabir مهدی محمدزاده

SarDabir مهدی محمدزاده

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور