پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1401/12/09 - 12:15
  • تعداد بازدید : 593
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

کسب رتبه سوم شبکه دامپزشکی نهبندان بر اساس ارزیابی اداره کل دامپزشکی استان

در آخرین ارزیابی صورت گرفته توسط اداره کل دامپزشکی استان، شبکه دامپزشکی نهبندان موفق به کسب رتبه سوم شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، محسن آهنی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اظهار کرد: با تلاش همکاران شبکه دامپزشکی شهرستان و بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته توسط اداره کل دامپزشکی استان، شبکه دامپزشکی نهبندان موفق به کسب رتبه سوم شد.

 وی افزود: ایجاد حس همدلی و همکاری در بین همکاران شبکه دامپزشکی شهرستان در حوزه های مختلف از قبیل بهداشت و مدیریت بیماری های دامی، بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی، تشخیص و درمان، قرنطینه و امنیت زیستی و حوزه روابط عمومی باعث کسب این نتیجه ارزشمند شد.

رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان ضمن تشکر از همراهی و ممارست همکاران شبکه دامپزشکی شهرستان ابراز امیدواری کرد: با ادامه این روند شاهد رشد و ترقی جایگاه شبکه در سطح استان باشیم.

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 297889
کلمات کلیدی
SarDabir مهدی محمدزاده

SarDabir مهدی محمدزاده

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور