درخطبه های نماز جمعه مطرح شد:
کارکنان دامپزشکی در خط مقدم تأمین امنیت غذایی قرار دارند
امام جمعه شهرستان نهبندان در خطبه های نماز جمعه از کارکنان دامپزشکی تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان نهبندان ضمن تبریک روز دامپزشکی و خسته نباشید به همکاران پرتلاش دامپزشکی شهرستان به اهمیت تامین غذایی توسط کارکنان دامپزشکی اشاره نمود.
نظر دهید