مسابقات تیراندازی و دارت ویژه هفته دامپزشکی در نهبندان
به مناسبت هفته دامپزشکی یک دوره مسابقات دارت و تیراندازی با تفنگ بادی با حضور فرماندار و شورای اداری شهرستان در شبکه دامپزشکی نهبندان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، به مناسبت گرامیداشت هفته دامپزشکی و به منظور ایجاد انگیزه و نشاط در بین همکاران دامپزشکی یک دوره مسابقه دارت و تیراندازی با تفنگ بادی با حضور کریمان خراسانی فرماندار، دکتر بخشی معاونت سلامت دامپزشکی خراسان جنوبی و شورای اداری شهرستان در شبکه دامپزشکی نهبندان برگزار شد.
محمد راه انجام رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان گفت: این دوره از مسابقات که با مشارکت بیش از 30 نفر ازمسئولان شهرستان و همکاران شبکه دامپزشکی شهرستان برگزار شد به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا شد.
نظر دهید