فرماندار شهرستان نهبندان از مسئول روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان تجلیل نمود
تجلیل فرماندار از مسئول روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان، در مراسم تجلیل از روابط عمومی های برتر شهرستان که با حضور فرماندار، اعضای شورای اداری و مسئولین روابط عمومی دستگاه های دولتی شهرستان برگزار شد از علی اکبر علیرضائی مسئول روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان تجلیل به عمل آمد.
متن لوح سپاس اهدایی ابوالفضل ایروانی فرماندار شهرستان به کارشناس شبکه دامپزشکی نهبندان به شرح ذیل می باشد:
جناب آقای علی اکبر علیرضائی
مسئول روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان
بدون تردید روابط عمومی به عنوان عنصر اصلی در عرصه سیاست گذاری های کلان نظام و هدایت سازمانها جایگاه ویژه ای دارد و از آنجایی که روابط عمومی و کارکردهای آن به مثابه روح فعالیت هاست امروزه به رکن مهمی از عملکرد سازمان ها تبدیل شده است، ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را فرصت مغتنمی شمرده تا ضمن تبریک این روز از عملکرد و تلاش شما در پیشبرد این مسئولیت تقدیر و تشکر نمایم.
امیدوارم که در سالی که از سوی مقام معظم رهبری عنوان سال مهار تورم رشد تولید نام گذاری شده بتوانید همچون گذشته با استفاده از تجربیات گران بهای خویش در تبیین و تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دولت سیزدهم اهتمام ورزیده و در این مسیر موفق و موید باشید.
نظر دهید