چهارشنبه 03 تیر 1405

flag
  • 1397/12/01 - 11:34
  • تعداد بازدید : 246
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

طرح محرومیت زدایی روستای باغ سنگی درح با همکاری پست درح و شبکه دامپزشکی سربیشه

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه از انجام طرح محرومیت زدایی توسط اکیپ های دامپزشکی این شهرستان خبر داد.

محسن رمضانی رئیس شبکه دامپزشکی با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: این طرح با هدف خدمت به بخش محروم باغ سنگی از توابع درح در شهرستان سربیشه توسط پرسنل دامپزشکی انجام گرفت.

وی گفت : اهم اقدامات انجام شده شامل واکسیناسیون دام، سم پاشی و ضد عفونی جایگاه های نگه داری دام مشاوره و راهنمایی دامداران در زمینه بهداشت دام و جایگاه آن است.

رمضانی افزود: اقدامات انجام گرفته در کنار فعالیت های معمول دامپزشکی در غالب طرح محرومیت زدایی در این روستا انجام گردیده است.

رئیس شبکه دامپزشکی سربیشه در پایان  بر لزوم توسعه خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار تاکید کرد.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 6559
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور