جمعه 05 تیر 1405

flag
  • 1401/08/09 - 13:07
  • تعداد بازدید : 514
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

شرکت همکاران شبکه دامپزشکی در مسابقات پینگ پنگ شهرستان نهبندان

سه نفر از همکاران شبکه دامپزشکی نهبندان در مسابقات پینگ پنگ که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد، شرکت نمودند.

 به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، محسن آهنی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش یک دوره مسابقه پینگ پنگ در محل سالن تختی شهرستان نهبندان با همت اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.

 

 وی افزود: در این دوره از مسابقات که برای حفظ روحیه کاری، شادابی و پویایی کارکنان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد آقایان رضا احمدی، محمدامین پارویی و علی افتاده از طرف شبکه دامپزشکی نهبندان در این مسابقات شرکت نمودند.

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 291868
کلمات کلیدی
SarDabir مهدی محمدزاده

SarDabir مهدی محمدزاده

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور