شرکت همکاران شبکه دامپزشکی در مسابقات پینگ پنگ شهرستان نهبندان
سه نفر از همکاران شبکه دامپزشکی نهبندان در مسابقات پینگ پنگ که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد، شرکت نمودند.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، محسن آهنی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش یک دوره مسابقه پینگ پنگ در محل سالن تختی شهرستان نهبندان با همت اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.
وی افزود: در این دوره از مسابقات که برای حفظ روحیه کاری، شادابی و پویایی کارکنان دستگاههای اجرایی برگزار شد آقایان رضا احمدی، محمدامین پارویی و علی افتاده از طرف شبکه دامپزشکی نهبندان در این مسابقات شرکت نمودند.
نظر دهید