جمعه 05 تیر 1405

flag
  • 1403/06/03 - 07:45
  • تعداد بازدید : 584
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار مدیرکل دامپزشکی استان با بخشدار سرداران

شیوع و گسترش بیماری های دامی با کسی تعارف ندارد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، دکتر بخشی مدیرکل دامپزشکی استان با حضور در پست دامپزشکی دهک با بخشدار سرداران دیدار و گفتگو کرد.

 دکتر بخشی گفت: ماهیت عملکرد همکاران در پست های دامپزشکی بیشتر انجام عملیات میدانی است و تنها دغدغه مندی آنها مبارزه با بیماری های واگیر و مشترک بین انسان و دام است و چه بسیار همکارانی که در این راه خودشان به انواع بیماری مبتلا می شوند.

 مدیرکل دامپزشکی استان افزود: پروژه های شبکه دامپزشکی به صورت مستمر در طول سال انجام می شود و مانند سایر دستگاه ها برنامه افتتاحیه و یا کلنگ زنی ندارد و اگر در انجام دقیق و کامل این نوع پروژه ها سستی شود نتیجه آن شیوع و گسترش انواع بیماری است و با کسی تعارف ندارد.

مقامی بخشدار بخش سرداران شهرستان نهبندان نیز ضمن تشکر از حضور مدیرکل دامپزشکی در مرکز بخش عنوان داشت: در بازدیدهایی که از عملکرد همکاران در سطح بخش داشتم با رضایتمندی مردم همراه بود و این امر نشان دهنده دقت کار پرسنل شریف دامپزشکی دهک است.

وی افزود: با توجه به حضور میدانی همکاران پست دامپزشکی در سطح بخش ساعات طولانی درب اداره بسته است و این کار موجب سرگردانی ارباب جوع است که درخواست می شود در این خصوص چاره اندیشی شود.

  آهنی رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان در ابتدای جلسه گزارشی از اقدامات همکاران پست دامپزشکی دهک ارائه نمود.

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 324214
کلمات کلیدی
SarDabir مهدی محمدزاده

SarDabir مهدی محمدزاده

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور