چهارشنبه 03 تیر 1405

flag
  • 1398/07/20 - 12:12
  • تعداد بازدید : 330
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به مناسبت هفته دامپزشکی صورت پذیرفت

دیدار فرماندار با همکاران شبکه دامپزشکی نهبندان

فرماندار شهرستان نهبندان به مناسبت هفته دامپزشکی با حضور در شبکه دامپزشکی شهرستان با رئیس و کارکنان این شبکه دیدار و این هفته را به آنان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، بیکی فرماندار شهرستان و ارشادی بخشدار مرکزی شهرستان نهبندان به مناسبت هفته دامپزشکی با حضور در شبکه دامپزشکی شهرستان با رئیس و کارکنان این شبکه دیدار و از نزدیک با فعالیت های دامپزشکی آشنا شدند.

محمد راه انجام رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان در این دیدار به اهمیت و حساسیت فعالیت های دامپزشکی در سلامت عمومی و امنیت غذایی تاکید کرد و گفت:  وظایف ما در بخش ها مختلف در حال انجام بوده و نقش دامپزشکی در تولید، اقتصاد، اشتغال و مسائل اجتماعی طی سال های اخیر به خوبی نمایان می باشد.

بیکی فرماندار شهرستان نهبندان در این دیدار از عملکرد شبکه دامپزشکی شهرستان ابراز رضایت نمود و از تلاش های دامپزشکی در حفظ سلامت و بهداشت عمومی جامعه و صیانت از سرمایه ی دام و طیور تشکر و قدردانی نمود.

 

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 244810
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور