چهارشنبه 03 تیر 1405

flag
  • 1398/04/31 - 08:19
  • تعداد بازدید : 333
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

درمان یک قلاده گربه وحشی در شهرستان نهبندان

یک قلاده گربه وحشی که دچار عفونت چشم شده بود در کلینیک شبکه دامپزشکی نهبندان تحت درمان رایگان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان، «محمد راه انجام» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گفت: یک قلاده گربه وحشی که دچار ترومای چشم شده بود در کلینیک شبکه دامپزشکی نهبندان تحت درمان رایگان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه چشم گربه وحشی که آسیب دیده بود نیز دچار عفونت شده بود و به درمان نیاز داشت، افزود: پس از تخلیه عفونت چشم توسط کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان، آنتی بیوتیک تراپی و درمان های حمایتی انجام شد.

رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان با اشاره به امضاء تفاهم نامه همکاری بین شبکه دامپزشکی و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهبندان خاطرنشان کرد: رسیدگی به دام های وحشی که نیاز به درمان و بهبودی دارند از وظایف دامپزشکی است و حفظ گونه های حیات وحش مستلزم همکاری تمام دوستداران طبیعت می باشد.

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 134967
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور