حضور پرشور کارکنان شبکه دامپزشکی نهبندان در راهپیمایی روز قدس
کارکنان شبکه دامپزشکی نهبندان در راهپیمایی روز قدس حضور پرشوری به هم رساندند و فریاد آزادی خواهی قدس شریف را سر دادند.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، کارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان به همراه خانواده های خود همپای دیگر هموطنان روزه دار با حضور در صفوف به هم پیوسته راهپیمایی روز جهانی قدس، همنوایی خود را با آرمان های فلسطین و قدس شریف اعلام کردند.
کارکنان شبکه دامپزشکی نهبندان با اعلام برائت از آمریکا و اسرائیل غاصب و با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری«فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی»، هم صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین اشغالی، بار دیگر بانگ «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» را فریاد زدند و در لبیکی به ندای ولی امر مسلمین جهان، با آرمانهای انقلاب تجدید میثاق کردند..
نظر دهید