توسعه خدمات دامپزشکی به مرزنشینان
به مناسبت روز ملی روستا وهفته دامپزشکی ارتباط ویدئوکنفرانس مدیر کل و پست دامپزشکی دهک در شهرستان مرزی نهبندان برقرار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی در این ارتباط مدیرکل دامپزشکی استان ضمن تشکر و قدرشناسی از زحمات همکاران پست دهک در ارائه خدمت صادقانه به تولید کنندگان و دامداران بخش دهک توصیه به تلاش و کوشش و خدمت جهاد گونه به روستاییان کرد.
در این مراسم که بخشدار منطقه شوسف ، مسئول ترویج منطقه ، جمعی از مسئولان و ریاست شبکه دامپزشکی شهرستان حضور داشتند،مهندس دهقان مسئول کمیته امداد بخش شوسف گفت :منطقه عرب خانه بیش از 80 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است ، لذا فرزندان این منطقه توقع خدمت بیشتر دارند که این مهم توسط همکاران پست دامپزشکی دهک برآورده شده است.
در ادامه این جلسه مسئول جهاد در خصوص آموزش مددجویان از کارشناسان شبکه دامپزشکی نهبندان و پست دامپزشکی منطقه تشکر کرد.
مهندس راه انجام رییس شبکه دامپزشکی نهبندان ضمن بیان گزارش از عملکرد پست دامپزشکی دهک قسمتی از مشکلات این پست را مطرح کرد.
در پایان مهندس آهنی مسئول پست نیز در این جلسه گزارش جامعی از عملکرد پست و جمعیت دامی تحت پوشش را برای حضار و شرکت کنندگان در این ویدئوکنفرانس ارایه داد.


نظر دهید