تقدیر مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی از روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان
مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی از فعالیت های مسئول روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان تقدیر نمود.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، دکتر محمد اصغر زاده مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با اهدای لوح از تلاش ارزنده علی اکبر علیرضائی مسئول روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان در سال 1397 تقدیر و تشکر نمود.
در متن این تقدیر نامه آمده است:
جناب آقای علی اکبر علیرضائی
مسئول محترم روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان
سلام علیکم
احتراما بدینوسیله از تلاش ارزنده جنابعالی در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی از فعالیت های دامپزشکی طی سال 1397 که منجر به افزایش آگاهی، ارتقاء سطح بهداشت عمومی جامعه و شکوفائی اقتصاد ملی را فراهم نموده است تقدیر و تشکر می نمایم.
از درگاه خالق یکتا برای شما آرزوی موفقیت و بهروزی مسئلت دارم.
دکتر محمد اصغرزاده
مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی

نظر دهید