تقدیر مدیر کل دامپزشکی خراسان جنوبی از گروه جهادی شبکه دامپزشکی نهبندان
مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی از گروه جهادی شبکه دامپزشکی نهبندان در امدادرسانی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان تقدیر نمود.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، دکتر محمد اصغرزاده مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی از گروه جهادی شبکه دامپزشکی نهبندان آقایان علی اکبر علیرضائی، شعبان مطهری، محسن آهنی و علی افتاده که به مدت 9 شبانه روز در مناطق سیل زده جنوب استان سیستان و بلوچستان امداد رسانی نمودند، تقدیر و تشکر نمود.
در بخشی از متن تقدیر نامه اهدائی مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی به این همکاران این چنین آمده است:
از زحمات و تلاش صادقانه جنابعالی در کمک رسانی به هموطنان عزیزمان در استان سیستان و بلوچستان که نشان از اهتمام شما در کار خیر و رضایتمندی حق تعالی می باشد، تقدیر و تشکر نموده و توفیق روز افزون شما را از درگاه الهی خواستارم.
نظر دهید