پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1401/07/20 - 10:37
  • تعداد بازدید : 507
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر فرماندار از همکاران شبکه دامپزشکی نهبندان

به مناسبت چهاردهم مهرماه روز ملی دامپزشکی فرماندار شهرستان نهبندان از همکاران دامپزشکی تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، به مناسبت چهاردهم مهرماه روز ملی دامپزشکی ابوالفضل ایروانی فرماندار شهرستان نهبندان و محسن آهنی رئیس شبیکه دامپزشکی شهرستان از همکاران شبکه دامپزشکی نهبندان تقدیر نمودند.

 

در لوح سپاس اهدایی فرماندار شهرستان نهبندان و رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان به همکاران این چنین آمده است: 

 

جناب آقای

کارشناس محترم شبکه دامپزشکی نهبندان

با سلام و احترام

مسلما آنهایی که مسیر تلاش مومنان را هموار می سازند سزاوار تکریم و احترام بس والایند.

 انسان های که در کمال صداقت در ایفای وظیفه ی خود از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند و با اخلاق، تعهد و اخلاص دل در گرو خشنودی خداوند تبارک و تعالی دارند.

در آستانه چهاردهم مهرماه روز ملی دامپزشکی بدین وسیله لازم می‌دانیم از زحمات جنابعالی در عرصه‌های مختلف دامپزشکی از جمله بهداشت و مدیریت بیماری های دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام، نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی، ترویج و آموزش و ارائه خدمات دامپزشکی در قالب اردوهای جهادی دامپزشکی که نتیجه آن پیشبرد اهداف سازمانی و ارتقای سلامت عمومی جامعه می باشد تشکر و قدردانی نماییم.

امید است در سایه توجهات عنایت حضرت ولیعصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه دولت مردمی ایران قوی موفق و موید باشید.

 

                            

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 291207
کلمات کلیدی
SarDabir مهدی محمدزاده

SarDabir مهدی محمدزاده

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور