تقدیر سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی از همکاران شبکه دامپزشکی نهبندان
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی نهبندان از فعالیت همکاران شبکه دامپزشکی شهرستان در دهه فجر تقدیر نمود.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان، محمد جهانبین سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان از همکاری مناسب همکاران شبکه دامپزشکی نهبندان آقایان محسن آهنی، رضا احمدی و محمدامین پاروئی در برگزار شدن برنامه های دهه فجر مدیریت جهاد کشاورزی تقدیر و تشکر نمود.
متن لوح سپاس اهدایی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی به همکاران شبکه دامپزشکی به شرح ذیل می باشد:
جناب آقای محسن آهنی
سلام علیکم
توفیق خدمت، نیکوترین و شایسته ترین فرصت است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهد بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند و قطعاً کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.
بدینوسیله از تلاش و کوشش بی دریغتان که در برگزاری برنامه های دهه فجر این مدیریت داشته اید، تقدیر و تشکر نموده و موفقیت و بهروزی روز افزونتان را از درگاه منان مسئلت می نمایم.
نظر دهید