تقدیر امام جمعه از اقدامات فرهنگی و قرآنی همکار شبکه دامپزشکی نهبندان
امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهبندان از اقدامات فرهنگی و قرآنی همکار شبکه دامپزشکی شهرستان در ماه مبارک رمضان تقدیر نمودند.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، حضرت حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه شهرستان و حجت الاسلام و المسلمین مهدی اسماعیل کمال رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان از علی اکبر علیرضائی همکار شبکه دامپزشکی به عنوان فعال فرهنگی و قرآنی، تقدیر و تشکر نمودند.
در بخشی از لوح سپاس اهدائی به ایشان این چنین آمده است:
اینک که خداوند متعال این توفیق را به شما به عنوان فعال فرهنگی و قرآنی در ماه مبارک رمضان در مسجد امام حسن مجتبی(ع) نهبندان عنایت فرموده، بر خود لازم می دانیم به پاس این خدمت ارزشمند، از جنابعلی صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و توفیق روز افزون همراه با سلامتی و سعادتمندی شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.

نظر دهید