چهارشنبه 03 تیر 1405

flag
  • 1399/01/07 - 08:28
  • تعداد بازدید : 300
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تقدیر از گروه جهادی شبکه دامپزشکی نهبندان در امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان از گروه جهادی شبکه دامپزشکی نهبندان در امدادرسانی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، دکتر مهدی حسینی مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان از گروه جهادی شبکه دامپزشکی نهبندان آقایان علی اکبر علیرضائی، شعبان مطهری، محسن آهنی و علی افتاده که به مدت 9 روز در مناطق سیل زده جنوب استان سیستان و بلوچستان امداد رسانی نمودند، تقدیر و تشکر نمود.

در بخشی از متن تقدیر نامه اهدائی مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان به این همکاران این چنین آمده است:

شایسته است به علت تلاش و همکاری متعدانه و متخصصانه جنابعالی با اداره کل دامپزشکی در امدادرسانی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان و اینکه با دقت نظر در کم و کیف امور به نحو احسن همت گمارده اید، نهایت سپاس و قدردانی خویش را خدمت حضرت عالی ابراز داریم.

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 250607
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور