تعامل شبکه دامپزشکی با توزیع برق نهبندان
شبکه دامپزشکی تعامل خوبی با تمام دستگاه های دولتی و خصوصی شهرستان نهبندان دارد.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، ابوذر سلطانی مدیر توزیع برق شهرستان با حضور در شبکه دامپزشکی از همکاری و تعامل مناسب رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان با این اداره تجلیل نمود.
محسن آهنی رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان در این دیدار بیان کرد: شبکه دامپزشکی تعامل خوبی با تمام دستگاه های دولتی و خصوصی شهرستان دارد.
ابوذر سلطانی مدیر توزیع برق شهرستان ضمن تشکر از همکاری و تعامل مناسب شبکه دامپزشکی گفت: تولید، انتقال و توزیع برق در کشور هزینه بر و شناخت الگوی مصرف برق و رعایت مصرف بهینه از نگاه اقتصادی کمک شایانی را به کشور خواهد داشت.
نظر دهید