تجلیل فرماندار و امام جمعه از کارشناس شبکه دامپزشکی نهبندان
در جلسه ستاد محرم شهرستان نهبندان از کارشناس شبکه دامپزشکی نهبندان تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، در جلسه ستاد محرم شهرستان که با حضور فرماندار، امام جمعه، روسای ادارات فرهنگی و مسئولین هیات مذهبی در فرمانداری برگزار شد از همکاری مناسب و موثر علی اکبر علیرضائی کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان در اجرای برنامه های عزاداری دهه اول محرم و رعایت دستوالعمل های اجرایی ستاد ملی مبارزه با کرونا در شهرستان نهبندان تجلیل به عمل آمد.
در لوح سپاس اهدایی توسط فرماندار و امام جمعه به کارشناس شبکه این چنین آمده است:
برادر ارجمندجناب آقای علی اکبر علیرضائی
مسئول محترم هیئت مذهبی امام حسن مجتبی(ع) شهرستان نهبندان
دگر بار و با فضل بیکران الهی و عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم(عج) برگ زرین دیگری بر افتخارات معنوی شهرستان نهبندان ورق خورد و با همت والای خادمین آستان آل الله، جلوه وحدت و همدلی دلسوزان فرهنگی شهرستان در برگزاری مراسمات عزاداری و رعایت دستوالعمل های اجرایی ستاد ملی محرم 1442 هجری قمری در این دیار نمایان شد.
بر خود فرض می دانیم از همکاری و تلاش مخلصانه و موثر حضرتعالی در امر مهم برنامه ریزی و اجرای برنامه های عزاداری دهه اول محرم و رعایت دستوالعمل های اجرایی ستاد ملی مبارزه با کرونا در شهرستان نهبندان تقدیر و تشکر نمائیم.
دوام توفیقات همراه با سلامتی و سعادتمندی شما را تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و بهره مندی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستاریم.
عباسعلی خزاعی مجید بیکی
امام جمعه نهبندان فرماندار شهرستان نهبندان


نظر دهید