برگزاری پنجمین میز خدمت دامپزشکی نهبندان در نماز جمعه
برای پنجمین بار در سال جاری میز خدمت شبکه دامپزشکی نهبندان در نماز جمعه برپا شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، محسن آهنی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان با بیان اینکه برگزاری میز خدمت در نماز جمعه منجر به امیدآفرینی برای مردم می شود، گفت: میز خدمت شبکه دامپزشکی شهرستان در راستای حقوق شهروندی و رسیدگی به مشکلات مردم و تلاش در جهت رفع و یا کاهش آن برگزار شده است.
وی افزود: نماز جمعه به عنوان پایگاه اجتماعی و اعتقادی بوده و مسئولین به عنوان خدمتگزار مردم از این فرصت برای گره گشایی از کار مردم به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب و نظام استفاده خواهند کرد.
نظر دهید