برگزاری دو مسابقه دارت و تیر اندازی با تفنگ بادی در نهبندان
در آخرین روز از هفته دامپزشکی مسابقات دارت و تیر اندازی با تفنگ بادی ویژه کارکنان ادارات نهبندان در شبکه دامپزشکی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، در آخرین روز از هفته دامپزشکی مسابقات دارت و تیر اندازی با تفنگ بادی ویژه کارکنان ادارات شهرستان با حضور بیش از 20 نفر و با همکاری اداره ورزش و جوانان و بسیج ادارات در شبکه دامپزشکی نهبندان برگزار شد.
در رشته دارت به ترتیب آقایان محمد جهانبین، علی اکبر علیرضائی و وحید شریفی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
و در رشته تیر اندازی با تفنگ بادی آقایان حبیب پرنده، محمد راه انجام و بهروزی مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.




نظر دهید