چهارشنبه 03 تیر 1405

flag
  • 1397/07/30 - 07:59
  • تعداد بازدید : 177
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری جلسه کمیته فنی شبکه دامپزشکی نهبندان با حضور معاونت سلامت دامپزشکی خراسان جنوبی

کمیته فنی شبکه دامپزشکی نهبندان با حضور معاونت سلامت و مسئول حراست اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، ششمین جلسه کمیته فنی شبکه دامپزشکی نهبندان با حضور دکتر محمد علی بخشی معاونت سلامت و  مهندس محمدی مسئول حراست اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی برگزار شد.

 در این جلسه محمد راه­ انجام رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان به بیان عملکرد شش ماهه شبکه در قسمت های مختلف پرداخت .

 در ادامه محمدی مسئول حراست اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی ضمن تشکر از  فعالیت­ها و اقدامات صورت گرفته همکاران در سال جاری، توصیه های لازم در خصوص همکارانی که قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند، نمود.

 در پایان بخشی معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان پس از شنیدن نقطه نظرات همکاران ، از زحمات همکاران شبکه قدردانی نمودند و قول پیگیری مسائل و مشکلات مطرح شده کارکنان شبکه را دادند.

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 1300
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور