برگزاری جلسه کمیته فنی شبکه دامپزشکی نهبندان با حضور معاونت سلامت دامپزشکی خراسان جنوبی
کمیته فنی شبکه دامپزشکی نهبندان با حضور معاونت سلامت و مسئول حراست اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، ششمین جلسه کمیته فنی شبکه دامپزشکی نهبندان با حضور دکتر محمد علی بخشی معاونت سلامت و مهندس محمدی مسئول حراست اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی برگزار شد.
در این جلسه محمد راه انجام رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان به بیان عملکرد شش ماهه شبکه در قسمت های مختلف پرداخت .
در ادامه محمدی مسئول حراست اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی ضمن تشکر از فعالیتها و اقدامات صورت گرفته همکاران در سال جاری، توصیه های لازم در خصوص همکارانی که قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند، نمود.
در پایان بخشی معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان پس از شنیدن نقطه نظرات همکاران ، از زحمات همکاران شبکه قدردانی نمودند و قول پیگیری مسائل و مشکلات مطرح شده کارکنان شبکه را دادند.
نظر دهید