چهارشنبه 03 تیر 1405

flag
  • 1398/04/01 - 07:29
  • تعداد بازدید : 228
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید فرماندار از اردوی جهادی شبکه دامپزشکی نهبندان

رزمایش ملی «بسیج کشاورزی، جهاد خدمت»به‌مناسبت سالروز فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر شکل‌گیری جهادسازندگی همزمان با سراسر کشور و با حضور فعال جهادگران شبکه دامپزشکی نهبندان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، در اولین روز از رزمایش ملی «بسیج کشاورزی، جهاد خدمت» مهندس بیکی فرماندار شهرستان، حجت الاسلام و المسلمین خزاعی امام جمعه، مالکی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهبندان از اردوی جهادی شبکه دامپزشکی در روستای سلطانی بازدید نمودند.

«محمد راه انجام» رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان گفت: اردوی جهادی دامپزشکی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و با هدف خدمت به مناطق محروم، كنترل و پیشگیری از بیماری‌های دامی و بیماری‌های مشترك بین انسان و دام، سم پاشی، ضد عفونی، معاینه و ویزیت رایگان در روستای سلطانی اجرا شد.

وی با بیان اینکه گروه جهادی شبکه دامپزشکی پس از تجدید میثاق با آرمان های شهدای روستای سلطانی فعالیت خود را آغاز نمودند، ادامه داد: گروه جهادی شبکه دامپزشکی نهبندان به نام شهید غلامعلی لاخی که یکی از شهدای کشاورز است نامگذاری شده است و کسب رضایت مردم و خدمت رسانی به دامداران از جمله اهداف این گروه جهادی است.

رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای جهادی و ارائه خدمات به مردم مناطق محروم که بضاعت مالی آنها ضعیف است، بر هیچکس پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: در این اردوی جهادی بیش از 8 هزار متر مربع جایگاه دام سم پاشی و 1100 رأس دام سبک علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک واکسینه شدند .

راه انجام یادآور شد: زنده شدن روحیه جهادی و ساخته شدن خود افراد، یکی از ماهیت های برگزاری اردوهای جهادی به شمار می رود و جهادگران دامپزشکی با تمام توان خود مخلصانه فعالیت می کنند.

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 133768
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور