بازدید رئیس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی استان از کارخانه تولید بنتونیت نهبندان
بررسی وضعیت مستندات حوزه تشخیص و درمان و بازدید از کارخانه تولید بنتونیت مهمترین بخش های نظارتی بازرسان اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی بود.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، دکتر صباغ زاده رئیس و رجایی کارشناس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان به منظور بررسی وضعیت عملکرد شبکه دامپزشکی نهبندان در حوزه تشخیص و درمان در شبکه دامپزشکی حضور یافتند.
محسن آهنی رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان گفت: رئیس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی استان در مدت حضور در شهرستان نهبندان مستندات داروخانه ها، کلینیک و مراکز مایه کوبی تحت نظارت شبکه دامپزشکی را مورد ارزیابی قرار داد.
وی یادآور شد: همکاران حوزه دارو و درمان دامپزشکی استان روند تولید اکسید منیزیم خوراکی در واحد تولید بنتونیت را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.
نظر دهید