افتتاح و بهره برداری از پروژه بهسازی ساختمان اداری پست دامپزشکی بندان
همزمان با دهه مبارک فجر و با هدف تکریم ارباب رجوع پروژه بهسازی ساختمان اداری پست دامپزشکی بندان افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، همزمان با دهه مبارک فجر پروژه بهسازی ساختمان اداری پست دامپزشکی بندان با حضور فرماندار، امام جمعه، رئیس شبکه دامپزشکی و جمعی از مسئولین شهرستان نهبندان افتتاح و به بهره برداری رسید.
محمد راه انجام رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان اظهار کرد: برای اجرای عملیات بهسازی ساختمان اداری پست دامپزشکی بندان بیش از 500 میلیون ریال هزینه شده است.
کریمان خراسانی فرماندار شهرستان نهبندان پس از بازدید از ساختمان های مجموعه پست دامپزشکی بندان قول مساعد تخصیص اعتبار، جهت بهسازی ساختمان کارشناسی پست دامپزشکی بندان را دادند.
نظر دهید