چهارشنبه 03 تیر 1405

flag
  • 1399/06/04 - 10:49
  • تعداد بازدید : 435
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

افتتاح دومین داروخانه دامپزشکی در نهبندان

در اولین روز از هفته دولت، دومین داروخانه دامپزشکی در شهرستان نهبندان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان،در اولین روز از هفته دولت با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین ،داروخانه دامپزشکی دکتر افشاری افتتاح گردید.

محمد راه انجام رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان اظهار کرد: با واگذاری فعالیت‌های تصدی گری دامپزشکی به بخش خصوصی، شهروندان در تمامی اوقات شبانه‌روز و ایام تعطیل امکان استفاده از خدمات دامپزشکی را خواهند داشت.

وی افزود: این داروخانه دامپزشکی با حجم سرمایه گذاری ٢۵٠ میلیون تومان و اشتغال مستقیم ٢ نفر و جهت خدمات رسانی به دامداران منطقه به بهره برداری رسیده است.

 

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی نهبندان
  • کد خبر : 255050
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور