استمرار درخشش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان در استان خراسان جنوبی
با کسب رتبه نخست روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان در سال گذشته، بیش از یک دهه موفقیت در حوزه روابط عمومی دامپزشکی شهرستان ثبت شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، محسن آهنی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان با برقراری ارتباط صحیح، منطقی و اصولی با مخاطبان و همچنین اطلاع رسانی شفاف با استفاده از ابزار های نوین ارتباطی در دهه اخیر به عنوان اولین نهاد مرتبط با مخاطبان خود اعم از کارکنان و بهره برداران، ضمن تکیه بر رسالت حرفه ای خود در جهت تحقق اهداف، وظایف و ماموریت های سازمانی به ایفای نقش پرداخته است.
وی با اذعان به اینکه روابط عمومی دامپزشکی نهبندان از جمله بخش های فعال این شبکه در سال های اخیر بوده است، تصریح کرد: با توجه به ارزیابی های یک ساله انجام شده از سوی روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان در شاخص های مورد ارزیابی موفق به کسب رتبه نخست برای چندمین سال متوالی در بین 11 شبکه دامپزشکی استان شد.
رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان ضمن تقدیر از علی اکبر علیرضائی مسئول روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان به پاس فعالیت های صورت گرفته در زمینه اطلاع رسانی، افزایش آگاهی های عمومی و انعکاس فعالیت های حوزه دامپزشکی شهرستان و کسب رتبه نخست روابط عمومی در استان، خاطر نشان کرد: اصلی ترین عامل موفقیت روابط عمومی صداقت در رفتار و گفتار، انصاف در برقراری ارتباط با مخاطبان و نگرش به افکار عمومی و مردم به عنوان افرادی آگاه و غیر منفعل می باشد.
نظر دهید