کمک داوطلبانه پرسنل شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه به سیل زده گان
در پی حادثه سیلهای ویرانگر اخیر و آسیبها و خسارتهای فراوان به برخی هموطنان، کارکنان این اداره از محل حقوق اردیبهشت ماه خود به هموطنان سیل زده کشور کمک کردند.
به گزارش روایط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه محسن رمضانی رئیس این اداره گفت :پس از وقوع حادثه سیل و آغاز عملیات امداد و خدمترسانی به سیلزدگان کشورمان، با توجه به ابعاد گسترده خسارتها ، آسیبها و ضرورت کمکهای مردمی در این راستا، بر حسب وظیفه کارکنان این شبکه برای کمک به این عزیزان بخشی از حقوق اردیبهشت ماه خود را به هموطنان سیل زده تخصیص دادند.
وی گفت: در راستای رسالت های اجتماعی شبکه دامپزشکی سربیشه و با عنایت به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی این کار خداپسندانه انجام پذیرفت.
نظر دهید