شنبه 06 تیر 1405

flag
  • 1402/05/17 - 10:59
  • تعداد بازدید : 900
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پایان مرحله هشتم واکسیناسیون طیور بومی

مرحله هشتم واکسیناسیون طیور بومی در شهرستان سربیشه پایان یافت.

 به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه دکتر هادی کاووسی رئیس شبکه دامپزشکی  اظهار داشت: بیماری نیوکاسل بعنوان شایع‌ ترین بیماری طیور کشور، همه ساله خسارات زیادی به صنعت طیور وارد می‌کند لذا همکاران این شبکه علاوه بر واکسیناسیون دام سبک و سنگین مقدار 30 هزار دز واکسن نیوکاسل طیور بومی را در روستاهای حوزه این شهرستان با همکاری پایگاههای مقاومت بسیج توزیع کردند که این امر موجب کاهش خطر ابتلای صنعت طیور به بیماری نیوکاسل و در نتیجه بهبود روند تولید و کاهش تلفات ناشی از این بیماری خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی سربیشه
  • کد خبر : 305893
کلمات کلیدی
SarDabir مهدی محمدزاده

SarDabir مهدی محمدزاده

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور