دوشنبه 08 تیر 1405

flag
  • 1398/02/25 - 09:56
  • تعداد بازدید : 259
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

نظارت بهداشتی بر محموله های صادراتی خام دامی از مرز ماهیرود شهرستان سربیشه

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه از رصد و پایش محموله های حاوی مواد خام دامی در مرز ماهیرود این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی سربیشه، محسن رمضانی رییس شبکه دامپزشکی گفت: کارشناسان این شبکه به صورت دقیق در مرز ماهیرود این شهرستان بر فرآورده های خام دامی و طیور نظارت دارند.

وی افزود: با توجه به ورود و خروج بسیاری از این فرآورده ها از گمرک این مرز، اطمینان از سلامت و نظارت مستمر دامپزشکی امری اجتناب ناپذیر می باشد.

رییس شبکه دامپزشکی با اشاره به وجود پست فعال دامپزشکی در مرز ماهیرود شهرستان گفت: مرز ماهیرود دارای پست دامپزشکی فعال می باشد که در بحث نظارت و قرنطینه بر دام و طیور و ،فرآورده های خام دامی  خدمات ارائه می نماید.

رمضانی همچنین ادامه داد : نظارت بهداشتی و بازرسی محموله های ورودی و خروجی دام،طیور و فرآورده ها به مرز ماهیرود باعث افزایش اطمینان از سلامتی این محموله ها بوده   و تداوم  صادرات را در پی دارد.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار شبکه دامپزشکی سربیشه
  • کد خبر : 129813
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور