نظارت بهداشتی بر محموله های صادراتی خام دامی از مرز ماهیرود شهرستان سربیشه
رییس شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه از رصد و پایش محموله های حاوی مواد خام دامی در مرز ماهیرود این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی سربیشه، محسن رمضانی رییس شبکه دامپزشکی گفت: کارشناسان این شبکه به صورت دقیق در مرز ماهیرود این شهرستان بر فرآورده های خام دامی و طیور نظارت دارند.
وی افزود: با توجه به ورود و خروج بسیاری از این فرآورده ها از گمرک این مرز، اطمینان از سلامت و نظارت مستمر دامپزشکی امری اجتناب ناپذیر می باشد.
رییس شبکه دامپزشکی با اشاره به وجود پست فعال دامپزشکی در مرز ماهیرود شهرستان گفت: مرز ماهیرود دارای پست دامپزشکی فعال می باشد که در بحث نظارت و قرنطینه بر دام و طیور و ،فرآورده های خام دامی خدمات ارائه می نماید.
رمضانی همچنین ادامه داد : نظارت بهداشتی و بازرسی محموله های ورودی و خروجی دام،طیور و فرآورده ها به مرز ماهیرود باعث افزایش اطمینان از سلامتی این محموله ها بوده و تداوم صادرات را در پی دارد.

نظر دهید