جمع آوری و معدوم سازی پوکه های واکسن های دامی
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه از جمع آوری و معدوم سازی پوکه های واکسن های دامی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه محسن رمضانی رئیس این شبکه با اعلام این مطلب گفت: در راستای حفاظت از محیط زیست و جلوگیری آسیب های زیست محیطی از بقای پوکه های واکسن و مواد بیولوژیک در طبیعت و محیطهای روستایی، شبکه دامپزشکی اقدام به جمع آوری و معدوم سازی پوکه های واکسن نموده است.
وی افزود: پوکه های واکسن و مواد بیولوژیک جمع آوری و در محل مناسب معدوم سازی می شوند.


نظر دهید