یکشنبه 07 تیر 1405

flag
  • 1398/04/12 - 07:41
  • تعداد بازدید : 260
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

جمع آوری و معدوم سازی پوکه های واکسن های دامی

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه از جمع آوری و معدوم سازی پوکه های واکسن های دامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه محسن رمضانی رئیس این شبکه با اعلام این مطلب گفت: در راستای حفاظت از محیط زیست و جلوگیری آسیب های زیست محیطی از بقای پوکه های واکسن  و مواد بیولوژیک در طبیعت و محیطهای روستایی،  شبکه دامپزشکی اقدام به جمع آوری و معدوم سازی پوکه های واکسن نموده است.

وی افزود: پوکه های واکسن و مواد بیولوژیک جمع آوری و در  محل مناسب معدوم سازی می شوند.

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی سربیشه
  • کد خبر : 134060
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور