برگزاری مراسم باشكوه بزرگداشت هفته جهاد كشاورزی در شهرستان سربیشه
ریاست وپرسنل شبکه در مراسم بزرگداشت هفته جهادکشاورزی که در نمازخانه جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه همزمان با فرارسیدن 21-27 خرداد ماه ،هفته جهاد کشاورزی جشن با شکوهی با حضور آقای محمدی نماینده ولی فقیه در جهاد شهرستان و سرگرد ابراهیمی جانشین سپاه و ریاست شبکه دامپزشکی و پرسنل این شبکه و روئسای سایر ادارات تابعه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه خانم جوادی رئیس جهاد کشاورزی از دلایل تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی (ره) گفت: در 27 خرداد سال 1358 به فرمان امام خمینی (ره) جهاد سازندگی تشكیل شد در پی صدور این فرمان از سوی حضرت امام (ره) حركتی نوین و سازنده در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی روستاها و مناطق عشایری ایجاد شد .
وی افزود: یکی از برجسته ترین مواردی که در پیشینه فعالیت های جهاد سازندگی به بهترین شکل ممکن به چشم می خورد ، رسیدگی به بی بضاعت ترین و محرومترین گروه های جامعه است . به عبارت دیگر، در مجموعه فعالیت های وزارت جهاد سازندگی روستاهای دورافتاده تر و محروم تر از اولویت بالاتری برای برخورداری از مواهب ارائه شده برخوردار بودند .
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در این باره گفت: جمعی از مردم مسلمان و متعهد و برومند ایران اسلامی به قصد قربت و در جهت خدمت به قشر مستضعف و محروم راهی روستاها شدند و خدمات ارزشمندی انجام دادند که هیچ گاه فراموش نخواهد شد.
نظر دهید