یکشنبه 07 تیر 1405

flag
  • 1398/05/22 - 11:17
  • تعداد بازدید : 335
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

باز دید از کشتارگاه دام شهرستان سربیشه

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه به همراه شهر دار واعضای شورای اسلامی شهرستان در روز عید قربان از کشتار گاه دام شهرداری بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه محسن رمضانی رئیس شبکه گفت: ارائه گوشت سالم و بهداشتی و مورد تأیید دامپزشکی با رعایت استانداردهای لازم مد نظر ما است.

وی افزود: هدف از کشتار دام قربانی  در کشتارگاه دام ، فرهنگ سازی و رعایت ضوابط بهداشتی وجلو گیری از انتشار بیماری های مشترک و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و نگهداری گوشت به شیوه مناسب با استفاده از امکانات پیش سرد است.

وی گفت :  در این خصوص تعداد 3 کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه از ساعت 5 صبح روز عید سعید قربان تا ساعت 13 همان روز بر ذبح دامهای  قربانی در کشتارگاه  نظارت کامل داشتند.

  • گروه خبری : اخبار شبکه دامپزشکی سربیشه
  • کد خبر : 242419
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور