یکشنبه 07 تیر 1405

flag
  • 1398/02/19 - 08:44
  • تعداد بازدید : 274
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

آغاز طرح ممیزی گاوداری های صنعتی در سربیشه

طرح ممیزی گاوداری ها با اولویت واحدهای صنعتی برای ارتقاء کیفیت شیر خام در شهرستان سربیشه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه محسن رمضانی رئیس دامپزشکی گفت: طرح ممیزی در گاودارهای صنعتی و سنتی در  شهرستان با هدف ارتقای کیفیت شیر خام اجرا می شود.

وی افزود: با توجه به ماهیت ویژه این ماده غذایی و سهم قابل توجه آن در سفره غذایی مردم و همچنین فسادپذیری بالای این محصول، نظارت بیشتر بر همه مراحل اعم از تولید، حمل، فرآوری و عرضه شیر خام اهمیت خاص و ویژه ای دارد.

رمضانی با بیان اینکه در  مرحله اول اجرای این طرح، ممیزی گاوداری های صنعتی با هدف کاهش و رفع نواقص واحدهای پرورش گاو شیرده و ارتقای سطح کیفی و کمی شیر در حال اجراست، گفت: این طرح در  واحد صنعتی اجرا  می شود  تا پس از بررسی نتایج  طرح ممیزی، از این نتایج برای ساماندهی کیفیت شیر خام استفاده شود.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار شبکه دامپزشکی سربیشه
  • کد خبر : 129503
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور