یکشنبه 07 تیر 1405

flag
  • 1397/02/06 - 12:00
  • تعداد بازدید : 115
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پایش زنبورستان های شهرستان همزمان با فصل بهار

در راستای اقدامات مراقبتی و نظارت بهداشتی در فصل بهار کارشناسان شبکه دامپزشکی اقدام به پایش زنبورستانهای شهرستان نمودند.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی قاینات دکتر رضا محمودی سرپرست شبکه گفت: با توجه به فعالیت تعداد زیاد کلنی زنبور عسل در شهرستان، ضرورت بررسی مشکلات بهداشتی ، مدیریتی و فصلی زنبورستانها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.از همین رو کارشناسان شبکه هرچند گاهی به صورت تصادفی زنبورستانها ی شهرستان رامورد پایش قرار می دهندواز کندوها جهت آزمایشات لازم نمونه گیری می نمایند.



وی اضافه نمود : با توجه به اینکه انگلهای خارجی یکی از عوامل موثر در فرار زنبور ها می باشند از زنبورداران عزیز خواست تا به صورت منظم بازدید از کندوها را مد نظر قرار دهند. محمودی همچنین از زنبورداران  خواست تا از مصرف خودسرانه دارو پرهیز وجهت تشخیص ودرمان بیماری به شبکه دامپزشکی مراجعه نمایند.


  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 98424
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور