شنبه 06 تیر 1405

flag
  • 1397/02/27 - 12:00
  • تعداد بازدید : 115
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

نظارت دامپزشکی در ماه رمضان در سربیشه تشدید می شود

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سربیشه گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان برای کنترل بهداشتی فرآورده های دامی فعالیت های نظارتی این اداره در شهرستان تشدید می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی سربیشه رمضانی رئیس شبکه با اعلام این خبر گفت:  با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای شهروندان به مصرف انواع فراورده های خام دامی، نظارت های دامپزشکی بر واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی در سطح شهرستان تشدید می شود.رمضانی ادامه داد: در این طرح که از روز 27 اردیبهشت ماه آغاز و تا روز 27 خرداد ماه ادامه خواهد داشت8 بازرس بهداشتی  در کل ایام ماه مبارک رمضان علی الخصوص روزهای تعطیل به صورت کشیک ثابت و سیار  به مراکز عرضه فرآورده های خام دامی ، رستوران ها ، سوپرمارکتها، قصابی ها و کشتارگاه .... مراجعه و در صورت مشاهده تخلف بهداشتی با آن برخورد می نمایند. رئیس شبکه دامپزشکی سربیشه اظهار داشت : شهروندان بایستی محصولات مورد نیاز خود را از مراکز مورد تایید دامپزشکی خریداری کنند و در زمان خرید محصول به داشتن مهر و برچسب دامپزشکی روی لاشه و تاریخ تولید و انقضاء محصولات بسته‌بندی شده توجه ویژه  داشته باشند.


  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 99111
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور