شنبه 06 تیر 1405

flag
  • 1397/02/31 - 12:00
  • تعداد بازدید : 120
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار رئیس شبکه دامپزشکی با شهردار ورئیس شورای شهرستان قاین

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی قاینات، سرپرست شبکه دامپزشکی با شهردار و رئیس شورای شهر قاینات در خصوص مشکلات کشتارگاه دام شهرداری دیدار نمود.



دکتر رضا محمودی زاوه سرپرست شبکه دامپزشکی قاینات گفت: مهترین هدف این شبکه را تلاش در راه تضمین سلامت دام و در پی آن تضمین سلامت جامعه دانست و گفت: این امر با مبارزه علیه بیماریهای مشترک بین انسان و دام و همچنین نظارت و بازرسی برفرآورده های خام دامی توسط پرسنل این شبکه و همکاری دامداران میسر می باشد.



 وی در ادامه ضمن قدردانی از خدمات و تلاشهای صنف قصاب شهرستان در خدمت رسانی سازنده و سالم به مردم گفت : صنف قصابان از جمله اصنافی هستند که مستقیما با سلامت مردم در ارتباط هستند و می توانند با رعایت دقیق نکات بهداشتی در ارائه گوشت سالم به مردم نقش مهم و حیاتی را در تامین سلامت خود و جامعه بر عهده بگیرند .



محمودی در ادامه نیز همچنین با اشاره به نقش قصابان در کنترل بیماریهای مشترک بین انسان و دام افزود : ذبح شرعی و بهداشتی در کشتارگاه دام شهرستان و گذراندن مرحله پیش‌سرد قبل از فروش گوشت به مردم از مهم‌ترین مسائلی است که قصابان باید آن را مدنظر داشته باشند .



وی خاطر نشان کرد : شهرداری قاینات در حال حاضر با مدیریت کشتارگاه دام مسئول تامین بهداشت گوشت می باشد و انتظار می رود شرایط محیطی و بهداشتی کشتارگاه ارتقا یابد که به حق در کیفیت گوشت و سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد.



دکتر یحیی پور شهردار قاین ضمن تقدیر و تشکر از همکاران شبکه دامپزشکی شهرستان در این خصوص افزود: خوشبختانه در شهر قاین نظارت عالی بر فرآورده های خام دامی صورت می پذیرد و رضایت مردم منطقه از نحوه خدمات رسانی شبکه دامپزشکی قاین بسیار خوشحال کننده و قابل تقدیر است .


  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 98494
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور