جمعه 05 تیر 1405

flag
  • 1397/04/31 - 12:00
  • تعداد بازدید : 126
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

دامپزشکی در تجهیز پست های خدمت رسان خوب عمل کرده است

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی ضمن تقدیر از فعالیت های این مجموعه گفت: دامپزشکی در تجهیز پست های خدمت رسان در مناطق دور افتاده خوب عمل کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سجادی در بازدید از اداره کل دامپزشکی استان افزود: طی امسال از همه شهرستان ها و بخش های استان بازدید داشته ام که در این راستا پست های دامپزشکی در دور ترین مناطق را از نزدیک دیدم که تجهیزات فنی و اداری خوب و قابل توجهی برای خدمت رسانی به دامداران و تولیدکنندگان وجود داشت.



وی بر زیباسازی فضای اداری تاکید کرد و ادامه داد: باید کلیه دستگاه های اجرایی در مسیر زیباسازی و فراهم نمودن شرایط برای کارکنان در ستاد و صف حرکت کنند.



لازم به ذکر است در این بازدید مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی از قسمت های مختلف اداره کل دامپزشکی استان بازدید و با همکاران ستاد به صحبت و گفتگو پرداخت.






  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 103587
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور